fredag 6. januar 2012

Bukse med seler

Denne selebuksen fallt jeg for med engang jeg så den! Jeg synes igrunn den tok litt lenger tid å strikke enn først antatt, men helt klart værdt det! Tror den kommer til å bli mye brukt av lillebror de første månedene... Gleder meg ihvertfall veldig til å se han med den på.

Oppskrift: Hentet fra boken Myk start
Garn: I oppskriften står det Hifa kamgarn Huldra fra Hillesvåg, men jeg brukte et hjemmefarget garn i ull/bomull blanding, arvet av min kjære svigermor.
Pinner: Nr. 2 1/2 og 3
Størrelse: 0-3 Mnd.

2 kommentarer:

  1. Først og fremst: syns bloggen din er kjempefin, så kommer heeeelt sikkert til å stikke innom flere ganger:) for det andre: denne buksa strikka jeg også til Syver ble født, brukte den som en del av hentesettet, og bruker den enda (han er 7 mnd og 74 lang). Den er knallgod!Bare bretter ned ribben, og så passer den kjempelenge:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk!!!! Så godt å høre at selebuksa er god å bruke:) Har vært innom bloggen din og kosa meg og lest flere ganger.. Den er superfin og inspirerende :D

    SvarSlett